fredag 15 februari 2008

Alla hjärtans dag

Har försökt att analysera vad jag egentligen tycker om alla hjärtans dag. En dag som är genomsyrad av kärlek och gemenskap, men oxå utanförskap om man inte har ngn käresta. Jag klarar mig gott eftersom jag har en så kärleksfull och rar dotter jag kan gödsla min själ över. Men som min goda vän och tänkare Marie säger "här tycker vi om alla dagar - inte bara idag". Håller mig nog till den tesen.

Igår var det även pyssel hela dagen. Hela och hela förresten....det blev en hel del skratt och prat oxå, men jag fick 1½ LO gjord iallafall. Man blir så inspirerad av vad de andra gör.

Ska jobba hela helgen :(.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja men nog är alla hjärtans dag en dag skapat lite i köpmännens tecken! Att ge sig själv, barnen och familjen lite kärlek varje dag tycker jag är bättre. Varje dag ska vara en alla hjärtans dag.

Tack för igår, för att du är du och är en sådan hjärtlig och älskvärd vän!!! <3

KRAMAR