tisdag 17 juni 2008

Sorg, glädje och sommarlängtan

Vi börjar med det roliga! Jag har bara ett arbetspass kvar till semestern - lite segt, men jag tror jag står ut ;D På torsdag morgon åker vi mot Göteborg och bästa Marie Vi blir nog borta en vecka - 10 dagar. På schemat står Liseberg - blir nog lynchad annars - lata dagar vid havet och härligt sällskap.

Sommarvärmen har tagit en sväng bakom hörnet och hur vi än lockar och pockar kommer den inte fram igen *försöker igen*

Har fått en beställning på ett kondoleanskort och det är inte så enkelt som man kan tänka sig. Alla sörjer vi olika och vad man tycker är passande. Jag blev inspirerad av Tette på Kortskissen och det blev så här

Ha en fortsatt bra vecka!
//Y

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, har smygläst ett tag och nu är det väl dags att "visa" sig. Det är ett mycket vackert och smakfullt kondoleanskort du gjort. Det kommer säkert att uppskattas.
Jag längtar också efter sommaren och sommarstugan men snart så :-)

Ha dé gott

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vackert och stiligt kondoleanskort i fina färger! Måste även TACKA för din utmaning, som jag ska ta mej an inom det närmaste!
Ha en trevlig semster och locka gärna fram solen till mej med!
Ha de bra!
Kram,
Lotta/ FruH

Theresa/Tette sa...

Det var ett himla vackert sammansatt kort och väldigt passande.
Tack för din(a) snälla kommentarer och vad roligt att du inspirerats av mina kort. Just nu är det lite stilltje i min blog då husrenoveringen tar all tid - men jag kommer snart igen.Jag ska också ta mig an din utmaning alldeles snart.

Ha en bra dag.
Kram Tette

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

ja, jag e redigt nöjd med att det gick så bra med försäljningen av korten =)
ha en riktigt trevlig midsommar en en bra fortsättning på dagen...
kram kram

Anonym sa...

Jättefint kort! =)
HOppas du får en härlig semester och åk några läskiga attraktioner från mej på liseberg!

Kram
Malin

Anonym sa...

tycker att du har gjort ett mycket vackert kort o roligt att vår blogg inspirerar

Anonym sa...

Väldigt stämningsfullt kort du skapat!! Och du... NJUUUUT nu av din semester.

Glad midsommar!!
Kram Ulrica

Linda sa...

Hej hej!
Jag har lagt en liten länk till din sida på min blogg om det e ok =)
Trevlig Midsommar
Kram Linda

Anonym sa...

Ha en riktigt härlig midsommar!!

Kram

Anonym sa...

Hoppas att midsommar var härlig och vädret var fint=)

Kram

Anonym sa...

Halloj! Hoppas allt är bra=) Nu har jag svarat på din utmaningn och utmanat dej tillbaka med en annan ;P

Kram!