tisdag 1 december 2009

Fantastiska stämplar!!

Handarbeta har fått in FANTASTISKA stämplar från Crafty Individuals och jag har gjort julkort med två av dem:



Jag älskar att jobba med dessa fantastiska stämplar - de funkar både att färglägga dem lite försiktigt med t ex akvareller, eller bara stämpla med stämpelfärg eller att embossa. Mina motiv är embossade med svart.

Kanterna är inkade med distress ink pads.

Material
Papper: Maja Design
Blommor: Gardenia, Prima

Övriga dekorationer och spillbitar privata.

Glöm inte Malins julkortstävling. Den hittar ni här!!

Glöm inte bort att njuta av glögg och peppisar!!

*kram*
Ylwa

2 kommentarer:

Annelie sa...

Sååå fina kort!
Jag föll för stämpeln med ängeln som även var på mitt fina kort och den andra är ju också superfin.

Anette sa...

Åh, den där stämpeln med tomten som flyger med renarna ovanför husen/staden var såååååå fin! Favourite!

Trevlig advent och lucia...


Kram