fredag 8 januari 2010

Ett otroligt uppdrag

Jag fick ett otroligt fint uppdrag av en arbetskamrat. Hon frågade om jag kunde tänka mig att göra ngt av två fotografier av hennes föräldrar.

Hon ville inte bara hänga upp dem i ram på väggen. Hon kommer med två helt fantastiska porträttbilder - original - tagna av en fotograf. Hon ville inte att jag skulle göra kopior av dem, utan använda mig av dessa studiobilder.

Jag ringde till Mian och bad henne plocka ihop lite romantiska vintage-papper och lite annat.

Livrädd att förstöra bilderna och jag ville inte heller göra det för rörigt runtomkring - bilderna skulle vara i centrum.

Resultatet blev så här:


De papper Mian tog med var My Minds Eye - Bella Bella/Grace och Pink Paislee - Cupid/Love Potion (baksidan). Har även använt mig av Primas SIIP butterfly swirls coffee. Detta finns naturligtvis i butiken.

Tack Ann-Sofi för att jag fick förtroendet att göra dessa bilder åt dig.

*kram*
Ylwa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fina los Ylwa. Tror den som skall få dem blir nöjd. Du gjorde helt rätt som höll dem rena och de fina fotona i fokus.

Jag är oxå på gång nu. Hur kunde jag nånsin sluta scrappa?!

Välkommen in till min nya blogg.

Kram i kylan

Katja/MissLedZ :)

Anonym sa...

Jättefina! Ann-Sofie kommer absolut bli nöjd! ;)

Camilla

~ImorgonSol~ sa...

Superfina!!!

Annelie sa...

Såå fint! Hon kommer definitivt bli nöjd!

Ses i morgon!

Kram