tisdag 20 april 2010

Kärlek hos Handarbeta

Har ni sett alla nya papper från Graphic 45 – de har fått mig dödligt förälskad. Det är såna papper man måste ha minst två av – ett att klappa på och ett att klippa i!!

När jag såg dem insåg jag att mitt barn (som då var rödhårig=) skulle passa alldeles förträfflig – vilken bild jag än använde.

Så här blev det:

Glöm inte att gå in i butiken och frossa i alla nyheter som har kommit in – man kan inte annat än bli glad och förälskad =)

Material

Papper: Graphic 45 – Tender missives, Graphic 45 – Daydreams och Graphic 45 – Loves labyrinth
Blommor: Prima – Lila Panseer, Prima – Rosor – Creme/vita, Prima – Rosor – Lila
Dekosar: Prima – Pearls – Burgundy/Rosa/Mörk rosa

Jag har inkat kanterna med Distress Ink – Walnut Stain

1 kommentar:

Carina sa...

Åh vad fint, gillar spetsen och de avvikande blommorna. Gillar verkligen hela pappersserien...men vet inte när jag ska våga klippa i den. Har bara en av varje. Får väl göra små små småsaker av dem.