tisdag 4 januari 2011

Utlottning av skönhetspaket

bilden är lånad från Cliniderm by Aco.

Jag är en buzzador, och har den här gången fått förmånen att buzza Cliniderm - anti age hudvård för kvinnor i Norden. Vill du vara med i utlottning av 4 fantastiska paket?? Paketet innehåller 6 produkter till ett värde av ca 200.-

* Svara på de frågor jag har ställt nedan. Svaren finns på Cliniderms site
Maila svaren till mig på ylwa_blomkvist@yahoo.se - lämna inga svar här i bloggen och glöm inte ge namn och adress

* Lämna en kommentar här i bloggen om varför just du ska vinna skönhetspaketet - med samma namn som i mailet så jag kopplar vem som är vem =)

Här kommer frågorna:
1. Vilken är kroppens största organ?
2. Vilka är de främsta faktorerna som gör att detta organ kan försämras?
3. Nämn några ålderstecken på huden.
4. Vilka är hudens två viktigaste skyddsbarriärer?

Svaren finns på Cliniderm.se.

Sprid gärna denna utlottning till väninnor som oxå vill vinna!!

10 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Jag har lovat att skämma bort mig själv lite extra i år, att jag ska vara en liten gnutta egoistisk, något jag inte prövat förut. ;) Att vårda huden är något som jag är dålig på, så jag skulle behöva ett bra startskott! :) Att få ett sådant här paket vore toppen!

Anonym sa...

Denna kalla vinter gör att min hud protesterar enormt, att dessutom passerat 40-strecket gör inte saken bättre. Min hud är så torr och behöver akut hjälp att hitta tillbaka till sig själv igen, därför vill jag jättegärna vinna detta skönhetspaket. Mvh Helena Svensson

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Jag är med och har mailat dig (hannele_R@live.se)


Varför ska jag få vinna?
För att jag är en trött och har en tråkig hy som mamma till 2 pojkar och jag behöver något som piggar upp det torra och tråkiga och där det fattas min hy balans att komma tillbaka till den vanliga igen som det var förut.
Min hy är otrolgit tråkig och tappat all sin glans fast man är mamma så vill man ju se snygg och fräsch ut :)

Sofie sa...

Nytt år, ny hud...ja, jisses, om det vore så väl. Torr, fnasig, får lätt eksem, men slarvar som en tok. Tar gärna chansen att prova nya produkter, jag är riktigt dålig på att ta hand om min hud - och mig själv.

Sofie/broosan2000

Anneli sa...

Jag har svårt att hitta någon produkt som passar min hy för jag är vääääldigt torr på vissa partier och inte alls på andra.
Sen vill jag ju såklart få skämma bort mig själv lite grann och inte bara tänka på övriga familjen.

~ Sophia ~ sa...

Med huset fullt av energislukare är det väldigt lätt att glömma bort sig själv. Att inte prioritera sig själv eller sin kropp. Vare sig det gäller sömn, träning, egentid eller hudvård.
Att få chansen att testa dessa produkter skulle vara guld värt!

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla för jag behöva en gåvobox för att jag har inte skött min hud så särskilt bra den sista tiden.
Fick mitt 4:e barn för 8 veckor sedan, så min hud har fått tagit stryk med vakna nätter och aktiva dagar.
Att få prova dessa produkter hade satt guld kant på min vardag.
Att få känna sig som kvinna och inte bara som mamma.
Håller hårt i mina tummar nu!

/Aurora

Anonym sa...

Jag vill vara med!!

Här är min motivering:
Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Hoppas på tur!
Kram//Malin

Ann-Kristin B sa...

Jag lovade mig själv att låta 2011 gå i skönhetens tecken.
Tyvärr fanns ingen hjälp att få i tomtesäcken.
Så jag hoppas nu på hjälp från dig.
Att styra upp organdet, som är lindat kring mig! :-D

pylonia@home.se

evamar sa...

Har mailat dig och här kommer min motivering:

"Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.
Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."

Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.

Nu hoppas jag på tur!

God fortsättning på det nya året!

evamar