måndag 15 september 2008

Har överlevt...

...två dagar av konferens och gudomlig mat. Man är ju inte van vid att sitta ner i två dagar och bara ta in information - jag menar det var ju ett tag sen jag satt vid skolbänken.

När fredagskvällen väl kom kände jag mig rätt slut. Men jag blev bjuden på ännu mer god mat och vin av kärleken i mitt liv. Kvällen kantades dessutom av väldoftande bubbelbad, levande ljus och närhet (tolka fritt=) Vi somnade dock vid elva och vaknade tio dagen efter - helt utvilad.

Helgen har därefter bjudit på sammanlagt 24 timmar arbete - det kanske inte låter så illa men det är tre arbetspass på två dagar. Så idag har jag en ledig dag och har pysslat lite.

Det blev ett dopkort till Sam.

9 kommentarer:

Katrin sa...

Gulligt kort!

Ha det gott!

Hjärtan på tråd sa...

Härliga färger!!

Anonym sa...

Jätteläckert!

Förstår att du var slut i huvudet efter 2 dagars skola. Man är ju inte diekt van längre ;-)

Kram kram

Anonym sa...

Hej Fint kort. Mysig blomma på kortet.

Anonym sa...

härligt kort! :D
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Camilla Ekman sa...

Så fina kort du gör! Du är superduktig på att färglägga stämpelmotiven på ett snyggt sätt.

~:Johanna:~ sa...

Fina kort som alltid. Ser att du har dammat av ditt gamla "favvo" alfabet ;)

Kram

Ammi sa...

Så ursnyggt kort, härlig färgläggning!!!

Anonym sa...

Så skönt det låter att blir ompysslad så där... Jag blir så glad när jag läser det!!

Underbart kort!
kram

Ps. Nu kom jag på vad jag lovat men glömt bort... fy på mig. Jag jobbar i morgon på dagen några timmar, men ska försöka komma ihåg när jag kommer hem.