torsdag 16 juli 2009

My Guys - Yolis utmaning hos Handarbeta

Jag har antagit Yolis utmaning att göra en LO efter hennes underbara skiss (skissen finns här=)

Själva utmaningen finns här

När man ska anta en utmaning är det ju bra om man läser instruktionerna korrekt. Jag missade den enkla instruktionen om egengjorda hjärtan - men till mitt eget försvar finns faktiskt två av mina hjärtan faktiskt med på bilden =)

Jag har vridit och vänt lite på skissen, men jag tror man kan se att jag utgått från skissen.



Material
Papper: Flair design - Walking on sunshine,

Blommor: PRIMA - Mini gypso - Ljus blå, PRIMA - White flower, Gardenia - Vit/svart
Övriga dekosar privata

1 kommentar:

Malin sa...

Jätteefin LO!
Det blir nog inte så mycket semester här...Jag hade tänkt att ta ut mammadagar, men nu har arbetsförmedlingen börjat skicka ut papper på kurser och annat jäkelskap som jag inte har något utbyte av =(...
Vi hade ju tänkt att dra neröver och låna Daniels farbrors stuga på lidingö men vettefasen om det hinns med innan hans semester är slut =(...men jag hoppas att vi hinner=)

Kram!