torsdag 9 juli 2009

Semesterlängtan!!

Nu har jag otrolig semesterabstinens - skulle ngn säga att jag måste jobba en vecka längre skulle jag falla ihop i en blöt fläck. Grejern är dock att se fram emot semestern är egentligen det roliga - sen är den över på ingen tid alls.

Under tiden har jag gjort lite kort:

Ett kort till Lena

och ett till Wilma som fyller 6 år


Jag går på min efterlängtade semester nästa fredag, och fram tills dess har jag umgänge med min älskling att se fram emot, lite fest i helgen och en massa pyssel nästa helg. Först en miniDT-träff med ngra från Handarbetas team på fredagen och sen Enköpings pyssel på lördagen - det ska bli kul!!

*kram*
//Y

1 kommentar:

Sockergrynet sa...

Förstår din känsla... och visst är det så att den där känslan precis sekunderna innan man går på sin semester är de mest underbara! Min första vecka går mot sitt slut, men jag har 3 kvar som tur är! :D

Pyssel och kärlek är ypperlig sysselsättning fram till semestern! ;)

kram