tisdag 27 oktober 2009

Scraphelg

Hela helgen har varit scrap. Jag har tänkt scrap, andats scrap, levt scrap - det har varit sjukt kul!! Handarbeta hade sitt stora scrapevent och det var verkligen helt galet kul!!.

På fredagen riggade vi butiken (så att ingen skulle gå miste om shopping under helgen=) och det är ju mer än ett papper och en stämpeldyna och en sorts blommor som finns. Det tog tid - men kan ni föreställa er att få klappa på alla papper, sortera stämplarna och plocka upp alla färger - det var himlen för en scrapsjäl =)

Hela helgen handlade om pyssel, inspiration, skratt, tävlingar, utlottningar, kurser och shopping. På söpndagen var jag på en fotokurs med Åsa. Jag lärde mig att jag är en glad nybörjare som har hur mkt som helst att lära - go ylwa go!!

Jag fick lite gjort under helgen, även om vi roddade runt och försökte få allt att gå ihop.




Fem kort och en LO fick jag gjorda (LO'n kommer så fort jag fotat den=)

Tack Fia och tack till övriga tjejer i det team jag har en ära att tillhöra!!

Inget av det här hade heller varit möjligt utan älskade Bertil - Tack hjärtat för skjuts till och från Stockholm. Du är alltid en ängel <3

*kram*
YLwa

2 kommentarer:

mjau sa...

Vill återigen tacka för en helt underbar scrapträff, nästa gång blir det garanterat båda dagarna för mig!!

Ni gjorde ett fantastiskt jobb som fick detta att gå ihop och bli till en toppenhelg för oss andra scraptokiga själar!

Hoppas vi ses snart igen vännen!

Kram på dig!

// Cathrine

Sara sa...

Tja bruden. jag gillar verkligen din scrappar-stil.
Kramkram