söndag 4 oktober 2009

Tävlingsdags

Nu är det min tur att göra en tävling och jag hoppas att många tycker att den är inspirerande nog att hoppa på!

Vinsten är ett kit från Handarbeta.se

Jag fick ju en utmaning av vår DT-mamma Fia tidigare, att göra en LO utan mönstrade papper - det här går HELT tvärt emot!! Här är instruktionerna:

På ditt alster LO, kort eller alter ska du använda dig av:

1 st foto eller stämpel
2 st olika fonter
3 st olika mönstrade papper
4 st olika band/garn/spets
5 st blommor - behöver inte vara olika
6 st metalldelar - typ brads, öljetter, charms

Ingenting får läggas till eller tas bort.

Här är mitt resultat =)

1 foto av migsjälv i coola solglasögon
2 olika fonter - dymotext och stickers
3 mönstrade papper - MME, Prima och K&Kompany
4 band och spetsar (en vit bomullsspets, en rosaprickig, två spetsar under fotot)
5 blommor(alla fem blommorna i nedre vänstra hörnet)
6 metalldelar (dokumentklämma, kedja, bricka, pil, brad och en häftklammer)

Tävlingen pågår till 14/10 och vinnare utses efter röstning av Handarbetas Design Team.

Skicka in ditt bidrag till ylwa_blomkvist[at]yahoo.se

Lycka till!!
//Ylwa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stiligt Ylwa!
Nu blev jag nästan sugen på att vara med i denna utmaningen...måste bara fundra lite först ;)

Kram/Camilla

ulrica sa...

Nu har jag skickat mitt bidrag till dig :)

Kram Ulrica