lördag 31 maj 2008

Man känner sina löss på gången :)

Jag hade mina aningar igår om svart hår och dra innan mamsen vaknar. Min lilla rara dotter - ;) - hade färgat sitt hår svart, förvisso bara med sprayfärg, och att hon drog innan jag vaknade för hon hade ingen lust att rodda iordning röran hon ställt till med i badrummet. Hehe...hon fick städa när hon kom hem istället.

Jag har tidigare förbjudit henne att färga håret svart eftersom hon är såpass rödlätt i sin färgsammansättning att hon skulle se död ut i svart hår. Hon har tonat det mörkt rött tidigare och hon är jättefin i det. Jag kanske måste omvärdera mitt tycke. Kolla här - hon är rätt snygg i det mörka.


Den här helgen har ju varit hur underbar som helst, och vad gör jag??? - jobbar. Efter jobbet tog jag friskvårdstimme och gick och kollade på den sista av två matcher i softboll mellan Enköping och Karlslund. Prommenaden tar ca 30 minuter enkel väg. De vann en match var. Så här kan det se ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker nog att hon passar i svart jag med! :)