söndag 4 maj 2008

Pysselträff.

Jag har varit på pysselträff hos Mian och fick en hel del gjort. Vi hade som vanligt hur mycket som helst att prata om, och det blev en fin blandning av förkylningssymtom, hårproblem, stämplar, pyssel och mycket mycket annat. Till Annelie kan jag säga att jag inte blivit sjuk ännu! :)


Ett bombshellkort till. Denna gång till Johan som fyller 30.



Nellie fyller 2


Rasmus fyller 5 år


Dopkortet till Agnes gjorde jag på träffen i Avesta. Tösen ska inte döpas förrän i juni så jag har tvekat om jag ska lägga ut det. Men här är det, visst är det fint!

6 kommentarer:

Jessica Blixt Wendin sa...

Oj, så mycket nytt och fint det fanns här :O)

Anonym sa...

Supersnyggt!!

Vad skönt att du inte blivit sjuk... hoppas du slipper!! Annars får jag komma med något gott att äta som tröst :-)

Kram

Anonym sa...

Taaack!!!!
Ooo självklart får du det! Mycket hedrande och smickrande =D Jag länkar till dej oxå!!

Ha en härlig kväll!

Kram!

Jenny sa...

Vilka jättefina kort! Jag giller speciellt agnes-kortet :). Kan ju passa på att fråga om bombshell-stämplarna, beställde du direkt från dem eller från återförsäljare? Om det var direkt från dem, vad var frakten?

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vad mycket fint du har gjort under pysselträffen! Visst är det roligt att träffa gelikar och pyssla ihop!
Måsta erkänna att jag får ett ha-begär av dessa Bombshell kort och de läckra stämplarna! Kanonhäftiga grabbkort du har gjort!
Ha det Finemang!
Kram,
Lotta/ FruH

Ann-Louice sa...

Hej Ylwa!

Vad många fina kort du gjort!

ja, det var supertrist att inte komma på Enköpingsträffen. Jag jobbade och tjänade pengar till grodan istället. ska jag vara ärlig så har det inte blivit något pysslat på sistone så jag och grodan har inte hat så mycket kontakt ännu. Men vi ska nog komma överens.

Självklart får du lägga till min sida. Jag lägger genast till din.

Stor Kram

Ann-Louice