söndag 11 maj 2008

Väntar och väntar och väntar.......

Tycker inte man gör ngt annat, speciellt när det är ngt man längtar efter. Längtar fortfarande efter min kamera....som de lovade för en vecka sedan att de skulle skicka genast, men i fredags fortfarande var kvar på lagret. Tänk att man ska behöva hota - först då ordnade kundtjänst att den skulle skickas genast. Men tror det först när jag ser det.

Har under tiden gjort lite kort - om ni nu vill se förstås.


Ännu ett studentkort!


Bombshell-stämpeln har blivit en av mina favoriter!!


Kort till Fia.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj vad du har hunnit gjort en massa fina kort! =D lovley!!

Jag ska öppna en webshop med scrapprylar. Designa egna papper och stämplar så småningom =) Det är tänkt att jag ska öppna en fysisk butik här i sundsvall när jag vet hur efterfrågan ligger Det finns varken webshop eller butik (panduro och bokia räknas inte) här så det är lite tryck =P Och tänk att få jobba med hobbyn! =D
Men vi får se när det kommer igång...just nu ser det mörkt ut med arbetsförmedlingens 2 sjukskrivna handläggare =(.

ha en härlig måndag!!

Kram

Anonym sa...

Men jisses...jag lade in din adress i fältet där min skulle in haha=) lite dement tror jag =P

Jenny sa...

Klart att vi vill se!! Jättefina! Tråkigt med kameran, men bara då får den glömmer du säkert bekymren...

Anonym sa...

Ska du oxå upp till sundsvall då? NÄr dottern spelar? =D

Anonym sa...

Coolt med bombshellstampskortet, jag har också den stämpeln hemma. =)
Finns ett kort med den i min blogg, gjorde till en kompis som fyllde år! =)
Fanns mycket annat fint här också! =)