lördag 18 oktober 2008

Här kommer hemlisarna

...eller hemlis och hemlis, men nu har de tillräckligt mkt att göra för att inte ha tid att komma hit och kolla ;)

Alster till min vän och kollega Kicki som fyller 50 idag:


Det här har levererats till Pia som fyller 40 idag:


Nu ska jag göra mig iordning för festen ikväll. Planer är att det blir kjol, top och stövlar - men vi får se. Det blir god mat och dryck (förutsätter jag=) lite vifta på rumpan till musik och förhoppningsvis gott mående imorgon.

Edit - det blev tighta jeans, omlottunika, höga stövlar...blev bra det oxå :)

*kram*
Ylwa

11 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kort och jag gillade det andra kortet till Kicki mest...härliga färger.

Caroline sa...

Underbara, som alltid!

Helena sa...

Åh vad mycket fint du har skapat.
Ha en trevlig kväll vännen!
Kram

Veronica sa...

Gud vad fina saker du gjort!!
Hoppas du har en riktigt härlig festkväll och vaknar med en snäll men ändå ordentlig huvudvärk imorgon ;)!

Ammi sa...

Superfina kort, ha kul och festa ordentligt :-)

Cath. sa...

Underbara kort!!! Ha det gott!

Michaela Lejonberg sa...

Hoppas du har en trevlig kväll och att födelsedagsbarnet gillar det du gjort åt henne!

Anonym sa...

Lovley!! Så fina kort och vin-tag!!
Hoppas du har en mysig helg gumman!

Kram!

Annica H sa...

Oh så fint! Stämpeln på det sista kortet är supercool! :)

Anonym sa...

Halloj vännen

gå in på http://larkvingar.blogg.se

Du har fått en AWARD utav mej..

kram

Anonym sa...

Du har fått en AWARD av mig...kika in hos mig får du se...
Kramkram