fredag 17 oktober 2008

Inför festligheter....

....har jag gjort en massa grejer som jag inte kan visa i sin helhet förrän efter helgen - tror nämigen att dessa jubilarer är inne och kikar i bloggen då och då. En liten sneek kan jag bjuda på:


Har oxå gjort ett kort till en liten pojke som heter Edin:


Ska om ett litet tag upp till Bertil och ha en lugn kväll framför TVn - eller nåt - ska upp och jobba i morgon bitti. I morgon kväll är det 50-årsfest som gäller och sen jobba igen på söndag. Skänk mig en liten tanke på söndag kväll - lär vara rätt mör då.

Ha en underbar helg!!
//Y

4 kommentarer:

Ammi sa...

Underbart kort, med härliga detaljer :-)

Camillha sa...

Men vilken söt sköldis!!
Mjuka goa färger har du fått till också!
Vi ses 22 november såg jag!!!
Kul!

Anonym sa...

Jag hoppas ni hade en jättemysig och lugn kväll igår.. nu är vi ju nästan grannar när du befinner dig hos B. :o).

Ha en toppenfin helg, trots jobb..

Stor KRAM

Eva sa...

Åh vad gulligt kort du gjort med sköldpaddan!