fredag 2 januari 2009

Nytt år och nya möjligheter (har ni givit ngra nyårslöften??=) Själv är jag lite dålig på att hålla dem - men i största hemlighet har jag en del löften till mig själv.

Strax före jul fick jag en DT-påse av vår kära DT-mamma Fia och det här är det första alstret jag knåpat ihop av det materialet - men det kommer mera.

Citatet på lappen är kanske svår att se, men det står "Livet borde vara som för en fjäril på sommaren" - Håkan Nesser. De orden inspirerade mig att göra denna LO.


Allt material finns hos Handarbeta.
//Ylwa

4 kommentarer:

Annica H sa...

Mmmm... Vilken härlig layout! Jag får sommarlängtan, så här "mitt i snön"!
God fortsättning på det nya året!
//Annica H

Lisbet sa...

Gullig bling och spets....snyggt

Midscrap sa...

Lovley!! Så snygg så!=)

Jag skrek ut att jag skulle bli smal i år...tyvärr så var det ca 10 st som hörde mig så jag måste väl försöka bli det då iallafall...;P

Kram!!

Camillha sa...

Här snöar det idag så bilden känns kanske lite avlägsen, men ger ju än mer drömsk känsla!
Det är ju så läckert med den där stora swirlen!
Snyggt Ylwa!!