söndag 25 januari 2009

Pyssel och rock

Igår - lördag - var det pysselmara här i Enköping, arrangerad av Enköpings Pyssel, och jag var naturligtvis där. Vi började kl 8 och jag åkte hem 22,30. Hörde ryktas om att ngra kom hem vid halv fyra eller så.

Det var en tävling där vi skulle använda materialet som låg vid våra platser när vi kom. I princip alla deltog nog där och då. Så här såg mitt bidrag ut.


Fia var där och nästan alla i designteamet kom och vi lärde känna varandra rätt bra. Vi käkade sushi, skrattade och pysslade.

Vill än en gång tacka Ulrica, Annelie och Johanna för en välorganiserad och otroligt rolig träff.

Här är de två andra korten jag gjorde under dagens gång. (Tänk att man bara ska hinna med tre kort + en bonussak under hela dagen=)

Här är ett kort till ett brudpar


Tim fyller 3


Idag - söndag - tog vi en road trip till Stockholm (en resa på ca 7 mil=) och åt på Hard Rock Café....men hur gott är inte det??! Bara hur gott som helst. Det är dessutom en inspirerande och avslappnad miljö - och man måste prata engelska med personalen!! Hur som helst trevligt sällskap - Bertil, Louise, Agnes och Nora - och god mat och ett par timmar senare satt vi som övergödda sälar i bilen på väg hem. Jag tror ingen utom Bertil - som körde - var vaken.

Ny vecka och nya möjligheter startar imorgon. Ser fram emot lördag - då blir det tjejfest och Maja på programmet.

♥kram♥
//Y

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å så fina kort du har gjort =D Gå in i min blogg och kika på vad jaaag har beställt!! *lycka* =D

Kraaaaam!

Caroline sa...

Alltid lika mycket fint här inne! Kul att du gillade min LO! Ska bli spännande att se din tolkning! Gud va jag e sugen på sushi nu...

Anonym sa...

Ja verkligen .. jag måste gå på flera!!!

Tack för dina goa ord!

Härligt att er kväll på Hard Rock blev bra, visst är deras mat god!!! Nu blev jag alldeles hungrig jue ... snart lunch! Kramis!!!

Annica H sa...

Jättefina alster du gjort på träffen! Och jag är inte förvånad att det inte blev fler, för vad gör man mer på träffar då? Jo Umgås och inspireras! Det är ju liksom halva behållningen! :)
// Annica H