fredag 9 januari 2009

Tävling hos Mians Scrap och Design

Nu är det tävling hos Mians. Gör ett allahjärtansdags-kort i gult och brunt - kolla resten av reglerna här.

Så här ser mitt inspirationskort ut:


Nu är det helg igen - och jag jobbar förstås och Bertil ligger sjuk hemma. Kan det bli värre??

Jo det kunde ha blivit värre....datorn vägrade starta igår och jag lyckades hitta lite virus som jag tog hand om - men den ville inte starta ändå. Datordoktorn Bertil skulle hjälpa mig få ordning på det hela....men det visade sig att en kontakt till hårddisken hade hoppat ur läge. Jag såg för mig hur alla mina foton bara flög iväg och försvann - jodå...jag ska skaffa mig en extern hårddisk och förvara mina bilder i.

Krya på dig hjärtat *kramar om*
//Y

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar, blir så glad!!!!
Vilken tur att datorn inte var sönder!!! Egentligen borde man nog spara ner alla bilder på ett USB minne ...

Det här kortet är bedårande..det känns så gammeldags och romantiskt!!! Me like a lot!!!!!

Kramisar, sara

Anonym sa...

Vilken tur att inte alla foton var borta!
Jag fick en extern hårddisk i julklapp av MAgnus. Suveränt bra! Dessutom så köpte han en rosa! Extra plus i kanten.

Superfint kort! Gillade den romantiska känslan i det.

KRAM

Annica H sa...

Oh ett så ljuvligt kort! Gillar stilen!
Du! En extern hårddisk är bra... Lätt att få en smärre infarkt när man tror att alla foton är borta?..
//Annica

the80sme sa...

Åh gud vad snyggt, precis så önskar jag att jag kunde scrappa! Du är så otroligt duktig! *avis*

Anonym sa...

Såå superfnt kort, vinner du inte med det då vet inte jag! ;)

Ha det gott, kram

Anonym sa...

Det är bra med externa hårddiskar! Vi har 3 och jag har kopierat över bilderna till alla, nojjig som jag är haha=) JÄttefint kort! Det blir nog Bertil friskare av =D

Kram på dig vännen!