tisdag 14 april 2009

Påskscrap

Underbara Sophia ordnade en påskscrapträff i Hamra - där det inte finns så mkt annat att göra än just pyssla. Jo förresten - jag ljög....vi var och kollade in den lokala specialiteten kokosbollsträdet som stod i full blom!! och vi skördade detta träd och åt kokosbollar för fullt :)


Vi blev sex tjejer som pysslade hela dagen + Johanna som kom ut en liten stund för lite avslappnande pyssel. Vi fick dessutom både lunch och middag lagade av vår värdinna.

Dagen var minst sagt produktiv (som bekant brukar man inte hinna så mkt - man går mest runt och insuper inspiration=) men jag fick faktiskt 2 LO, 3 kort och en namnskylt gjorda.

Två blondiner

Tigerblick

Ett dopkort till Ebba

Ett konfirmationskort till Andreas

Olle fyller 75

Och sist men inte minst en skylt till skåpet på jobbet

Tack Sophia för en underbart rolig och trevlig annandag påsk fylld med pyssel, påskägg, skratt, god mat och kokosbollar.

*kram*
//Ylwa

6 kommentarer:

~ Sophia ~ sa...

Tacck själv Ylwa!
Jag är så glad att du ville komma.
Alltid lika mysigt och roligt att träffa dig...och blir det pyssel är det bara bäst!

KRAM! Sophia

Kraka sa...

Varför växer det inga sådana träd här hemma hos mig?

Yoli Design sa...

Vilka härliga alster du fick pysslat... så roligt ni verkar haft det...

ja, jag vill nog gärna be om ett frö till ett sådant träd... :D Ser ju mumsigt ut... :P
Skojjig idé... sådär ska jag nog oxp gör ngn gång - galet...

Kram

Malin sa...

Oj jisses amalia vad mycket fint du hann med!!! =D

Hoppas påsken har varit bra!

Kram!

Camillha sa...

Va fint du fick till det!
Jag var också ditbjuden, men kunde inte komma!
Jag vill komma men kunde inte!
Tänkte på er och smsade Johanna för jag todde hon var där, men då var hon inte det! Hoppas att hon hälsade till er som jag skrev!
Vi ses snart! Kram

Emelie sa...

Oh det trädet såg väldigt trevligt ut! :)