söndag 12 april 2009

Ystad - Haparanda


Ni har väl inte missat kampanjen för prostatacancer där Robban Aschberg och Gert Fylking ska gå från Ystad till Haparanda här i vår. Just den här helgen är de här i Enköping.
Så här såg det ut när de kom till stan.

Robban skulle hämta upp sex hinkar med en grävskopa + det lilla partytricket få ner en spik i en flaska med hjälp av sagda grävskopa (en mer maskulin variant av pennan i flaskan=)

Gert däremot var kypare och bartender på O'Learys.


För mer information se:
http://www.tv8.se/
Direktsändning 090812 19.00

Bilderna tagna av Bertil Toivola.

Ha en fortsatt trevlig påsk!!
//Y

2 kommentarer:

~ Sophia ~ sa...

Fina bilder!
Vi får väl ta och gå ut och möta dem imorgon när de passerar Hamra!
KRAM!

ulrica sa...

Jag stod minsann och studerade Bertil när han satte solbrillorna i pannan och skruvade på sin Nikon :o).

Hoppas ni har/haft en supermysig dag i Hamra!! Själv så hade jag mer än gärna kunnat få slippa fotboll i Älvsjö då jag dels var lite "trött" idag och dels så skadade sig Thomas så han knappt spelade :(. Inte skoj alls.

KRAMAR
PS! GISSA vem jag fick en kram av igår på Joar?! Jag fick inte blogga om att hon var där och tittade på The Poodles.. men men.. :)... jag är säker på att du kan gissa *fniss*