tisdag 26 augusti 2008

Glad och inte så lite stolt!

Jag har blivit tillärad (heter det så...nåja det låter bra) en award av Linda, Annica H och Annelie Tack tjejer...ni skulle bara veta hur mkt det värmer.


Har även fått en speciel Maja award av Malin som stöd för att Moses har varit sjuk och inlagd på sjukhus. (För er som inte vet...Moses är en vindögd kisse som man inte kan vara arg på alltför länge=)
Tack gumman, den gjorde gott!


Nu till de jag vill ge "I love your blog award":

Annica H - för du gör så underbara LO och du inspirerar mig massor.
Lambisoft - my partner in crime vad gäller A - Ö utmaningen.
Marie - en stor inspirationskälla i hela livet...vare sig det är scrapping, leverne eller humor.
Malin - för den härligaste blogg jag vet...bjuder hejdlöst på sig själv.
Ulrika - inspiration i massor.

*kram*
//Y

4 kommentarer:

Annica H sa...

Tusen tack! Du är ju bara för gullig! :)
Kram Annica

Hantverk & Pyssel sa...

Besök gärna bloggen för Hantverk och Pyssel bloggare. Du loggar in på bloggen och skriver ett inlägg när du har pysslat och vill visa upp det. På så vis får du fler besökare till din blogg och så finns det en samlingsblogg för alla som håller på med hantverk och pyssel. För att se exempel, kika in på www.inredningsbloggar.blogspot.com
Varmt välkommen!


www.hantverkochpyssel.blogspot.com

Anonym sa...

Hej!
Jag fick din bloggadress av Sophia, så jag tittar in och säger hej... Det var kul att vi träffades på dopet, vi får ta tag i en Halloween fest tycker jag, och rulla lite i bollen:)

Kram Tessa

Anonym sa...

Tack älskade vännen för dina rader!! Du är bäst! Har du förresten sett den nya tidningen och din fina nuna i den? :)

Saknar dig!
kramar!!