måndag 18 augusti 2008

Utmaningar

Det här med utmaningar är rätt kul. Vare sig man utmanar sig själv att göra ngt eller antar en utmaning på nätet eller i ngn butik.

Det som är A och O är ju att man är i tid med inlämningen.....harkel - gjorde en utmaning hos skaparlusten och skulle skicka in den nu. Nämen - den skulle ha varit inne senast kl 18 igår. :( Nåja....jag får väl visa den här istället.
(Man skulle kunna tro att de prickiga stickers jag använt flitigt på sistone är nya och roliga - men de är gamla och har blivit roliga igen =)
//Y

7 kommentarer:

Anonym sa...

JÄttefin Lo som vanligt!!

Kram!

Anonym sa...

Jätte snygg LO ..

Caroline sa...

Så otroligt läcker!!!! Du är så duktig!

Anonym sa...

Där rätt lätt faktiskt (att göra en header och klistra in) bara att scrappa ihop en och scanna in =)
Jag ska fortsätta att stämpla upp motiv till dej ikväll! jag skickar lite Rachelle A M och sugar nellie (tror jag dom heter ;P). Är det några mer du vill ha? Magnolia? hÄnglar? Det är så svårt att veta vilka du redan har ju ;P

Kram

Anonym sa...

Å är det klart att du ska dit? Vad roligt!! Vi måste ta en fika där då!=)Vad skoj =D
Tack för vitaminkuren! Det k'nns som om den hjälpte lite tror jag ;P

Kram!

Anonym sa...

Supersnygg! Gillar färgerna! =)

Casa Ottman sa...

Tjusigt!!
//Helena