söndag 10 augusti 2008

Mitt liv A - Ö E+F

Här kommer två LO i utmaningen Från A - Ö som jag är med i på Scrappiz.
Enköping - staden där jag bor
Ensambarn
Envis
Exxon - mattes hjärta

Kissen på bilden är borta sedan länge.


Familj
Freja - vår prinsessa
Frusen

LO ser lite märklig ut, men bilden är en polaroidbild som jag inte vill skära i. Tanken är att jag ska scanna in den och skriva ut en kopia. Det är min mamma i mitten, min farmor till vänster och min mormor till höger. Alla är idag borta.

15 kommentarer:

Unknown sa...

Jättefina! Och vilken bra idé... Ytterligare en grej jag vill göra... jaja listan blir bara längre och längre! Men vad gör det :-D

Jeanette sa...

Superfina! Vilken kanonidé. Sparas... Kram Jeanette

Asksvart sa...

Tack för din kommentar.

Jättefina LO´s.

mias pysselverkstad sa...

vilken rolig ide!! layoterna var kanon fina=)

Anonym sa...

Rolig ide!
Men vilket jobb att göra hela alfabetet.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Vad roligt att du hoppat på den här utmaningen, den kommer du ju ha så mycket nytta av sen. De blir jättesnygga dina sidor :)

Anonym sa...

Jättefina Lo's! Du är så duktig vännen! Hoppas helgen har varit bra!

Kram!

Anonym sa...

Nämen huvva! Hoppas det inte är något allvarligt=( Tyvärr så är det ju hutlösa priser men försäkringen täcker väl kanske lite?=)

Kram!

Anonym sa...

vad du är duktig, jag har bara gjort typ A tror jag för något år sedan eller två ;)

Teres sa...

Vilken kul utmaning, från a-ö. Men det måste vara svårt att välja vad man ska skriva kan jag tänka mej. Snygga alster!

netha sa...

Jag gillar denna utmaning, men undrar om man kan komma till skott någon gång.
Ha en bra tisdag.

Anonym sa...

Tack för din kommentar hos mig :o) Vad mycket fint du har gjort!

Anonym sa...

Det är jättekul att göra A-Ö (fast jag fastnade på J... :-)) och du har verkligen gjort fina sidor!

Annica H sa...

Jättefina Lo´s! Jag gillar verkligen "blockuppläggen" som du får till! Stilrent och snyggt! :)