tisdag 5 augusti 2008

Jag är förälskad!!

...i mitt nya alfabet - Mademoiselle från Quickutz. Det är helt underbart!! Kolla bara på det här dopkortet jag gjorde.



Nu börjar beställningarna på kort ta fart igen, vilket är superkul. Satt igår och gjorde 4 beställningskort hemma hos Ulrica. Enda problemet med att göra ett gäng kort på raken är att det var supersvårt att direkt gå över och göra en LO efter det. Det blir ett annat tänk och lite andra dimensioner. Men jag fick till en grund i allafall - så jag har ngt att spinna vidare på.
*kram*
//Y


9 kommentarer:

Lotta sa...

Tokfina kort, alla tre. Men jag gillar verkligen dom 2 översta. Förstår att du är kär i ditt nya alfabet:) Jättefint!

Cath. sa...

Jättesnygga kort!
Och du har köpt Mademoiselle... lyckans ost! Nu är de tvärslut överallt... var lite sen där...=(
Ha det bra!

Anonym sa...

Hej gumman.
Jättefina kort du gjort ( som alltid! )
Du har ett brev att vänta imorgon... = )
Kram, Sophia

Anonym sa...

Jättesnygga kort du har gjort!

Caroline sa...

Håller med om att mademoiselle är supersnyggt. Tillhör de som föll som en fura för exotic island. Just nu är det många alfabeten som är hjärligt välkomna att flytta in i min vrå!!!

Lisbet sa...

Läckre kort..

Hantverk & Pyssel sa...

Hej!

Jag har startat en ny blogg där man själv skriver inlägg när man har något nytt inlägg att visa upp på sin egen blogg. På så sätt finns det en samlingsplats för alla Hantverk & Pysselbloggar, samt att bloggarna får fler besökare!
Hjärtligt välkommen!

Kicki sa...

Läckra kort!! Ja, alfabetet är kanonsnyggt, i allafall på ditt kort! ;-)

Linda sa...

halloj halloj!
Har bara en liten fråga var du köpt det nya alfabetet Mademoiselle du har använt på dina kort, jag står i cuttlebug inköps tankar och skulle vilja ha ett litet alfabet till också...
Ha en bra dag!
Kram Linda