måndag 3 november 2008

30 + 50 = 80

Den här dagen har varit helt galen. Gick här hemma i morse och hade i huvudet att jag skulle börja jobba halv två (en helt vanlig kvällstur). Strax före elva kikar jag till i min kalender och ser....jag ska börja jobba om tio minuter!!! Panik!!! (Jag gick fortfarande runt i pyjamas)
Ringde lite raskt till jobbet och sa att jag blir lite sen. Det var bara att kasta på sig kläderna och på cykeln och iväg. Cykeln förresten blev rätt glad att få lufta vingarna lite - det händer inte så ofta.

Här kommer lite kort jag gjort:

Till en 30-åring


Och till en 50-åring


Ha en bra kväll vänner.
♥kram♥
Ylwa

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka superfina kort!!

Ulle sa...

Vilka läckra kort!

Caroline sa...

Jättefina!!!!! Stämpeln med damen i kappan passar helt perfekt till mognare kort!

Anonym sa...

underbara kort gumman! Du är så duktig=) Vilken tur att du kollade kalenderm hörru ;P

Kram!

Anonym sa...

Vilka fina kort!!

Anonym sa...

Wow vilka fina kort!

Camillha sa...

Snyggt Ylwa!

Anonym sa...

Underbar kort i vintagekänsla!!!
Tack för styrke orden!!!
Kram

Anonym sa...

Men du, vilken tur att du kikade efter så att du inte missade helt och hållet. Det sjätte sinnet brukar dock vara med.

Härliga kort vännen!
Kram