måndag 10 november 2008

Måndag igen

Jaha så var det måndag igen. En snabbkoll i almanackan (även kallad hjärnan=) säger mig att jag jobbar hela veckan - inklusive helgen - utom torsdag.....fast då håller jag i en kurs hos Mians Scrap och Design. Det är tur att livet går i dur just nu och att det är rätt kul att finnas till. Det har jag kära Bertil att tacka för ♥puss♥ På onsdag förresten ska jag, Nora, Agnes och kanske Louise göra julkort.

Igår hade jag ngra tjejer här för att lära sig att göra julkort. De blev supernöjda med sitt resultat och gick hem med ytterligare material för att fortsätta hemma. De såg rätt vimmelkantiga ut när jag förklarade vad man kunde göra och hur mycket det fanns att inspireras av.

Jag gjorde ett julkort och två kort med stampsmithstämplarna jag fick av Landstoken Hon har många fler - kolla gärna i hennes butik.

Julkortet blev så här (stämpeln inte från Landstoken):


Ha en bra början på veckan mina vänner.
*kram*
Ylwa

6 kommentarer:

Caroline sa...

Jättefina! Vilken tur att jag bor i Skåne, symäässa hade nog inte min ekonomi rett ut just nu hahaha, det har blivit alldeles för mycket shopping denna månad. Måste erkänna dock att jag hade bud på mässan som hittade aquariusalfabetet till mig!!! Längtar tills det dimper ner på lådan!

Anonym sa...

Full fart genom livet! Så härligt att du mår så bra!! Du får mig att le stort!

Många stora kramar
Marie

Anonym sa...

Fullt ös - medvetslös alltså! ;-)
Är så impad över att du hinner skapa så fantastiska kort mellan allt jobbande m.m.

Kram kram

TinaStina sa...

Underbara kort och stämplar! Får nog ta mig en titt hos Landstoken...

Anonym sa...

underbara kort du har skapat! :) lovly! härliga färger och snygga upplägg :D
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Vixen sa...

Så fina kort! Stilla natt kortet är så underbart!