måndag 21 juli 2008

Cc

Jaha....då var det dags för bokstaven C i Mitt liv från A till Ö. Den här gången har jag valt

Camilla - en kär väninna och kolega som jag har känt i 10 år - jubilerar t o m (det måste vi fira vid tillfälle vännen)
Choklad - en stor passion och källa till njutning.
Citat - "Give me your heart, make it real, or else forget about it!" Carlos Santana

Bilden är en altrad ask jag gjort för ett tag sen. Den talar sitt tydliga språk :)

Den här utmaningen är rolig, men det är svårt att välja ut de ord som betyder mest i livet.

*kram*
//Y

5 kommentarer:

netha sa...

Sicken rolig ide detta är, eftersom jag inte Lo ár så funderar jag på ett annat sätt att göra det på.
Sicket roligt album detta blir för dig.
Ha en bra dag.

Caroline sa...

Supersnygg! Harmonisk i färg och mönsterval. Fin som snus!

Annica H sa...

Härlig Lo igen!
Jag är fortfarande så fashinerad över detta projekt! Det ska bli så kul att följa med ända till Ö... :)

Anonym sa...

Oooja! Choklaaad! Och min bästa vän heter Caroline så där är det 2 c:n ;P Men vi har hängt ihop i 15 år och är som piff och puff, som en del så fint uttrycker sej haha=)

Jättefin Lo du har gjort!

Ha en härlig onsdag!!

KrAM!

Anonym sa...

Supersnyggt!
JAg är jättesugen att följa ditt exempel. En himla kul utmaning och ett bra sätt att komma igång med scrappandet också.

Kram