onsdag 30 juli 2008

Änglar - visst finns de!!

Var och åt sushi med väninnan Camilla i måndags, och efter detta gick vi den obligatoriska rundan på stan för att se om det fanns ngt kul. På en av de inredningsbutiker som finns hittade vi dem.....ett gäng änglar - trädgårdsänglar - hur fina som helst. Hade jag en trädgård skulle jag köpa en direkt.

Jag och Anita har planerat en längre tid att pyssla tillsammans, men med vårat schema är det inte lätt att få ihop en gemensamt ledig dag eller kväll. Igår var det dock dags och vi började vår pysselkväll med en shopingtimme hos Mians vilket resulterade i ett litet hål i plånboken. Men nu är det en gång så att mycket av det man pysslar med är förbrukningsmaterial och behöver fyllas på, och resten går på "vill-ha-kontot". (Jag förklarar det här för alla som inte sysslar med denna typ av pyssel - en dyr hobby)

Vi fortsatte hem till mig och pysslade hela kvällen med avbrott för lite mat och vin. Som ni vet blir det lätt kaotiskt när man sätter igång, men vi fick snabbt hjälp att röja från oväntat håll! Tack Exxon.
Jag gjorde en LO, två kort och testade lite nya stämplar. Har köpt två av Sarah Kay och en underbar fotostämpel från Stempelgede. Fotostämplar är ju inte helt enkelt att få snyggt *harkel* får lov att öva lite till.
*kram*
//Y




Inga kommentarer: