tisdag 8 juli 2008

Lite nytt jag gjort på semestern!

Jag har varit rätt produktiv på min semester, kanske tack vare det dåliga vädret, fastg mest beror det nog på att jag andades samma luft som Marie och därmed blev otroligt inspirerad. (ja ni vet själva - man pysslar bättre i grupp) Tänkte jag skulle visa ngra av mina mödor. Bilderna är klickbara.

Min dotters ettårsdag


En LO om min mormor


Om Loppans bragd i nian - om kämpande och lyckanden


Vår resa till Karlstad när Loppan var ett år. Snällare tös får man leta efter - hon satt som ett ljus under hela resan. Hennes biljett finns dold under fotot. Tack Marie för hjälpen med tåget och solen!!


Den som väntar på ngt gott, väntar ALLTID för länge. När tomten väl kom - ja då är han superläskig. Tur att farmor fanns till hands.


Jag har gjort ngra fler, men de kan jag inte publicera ännu - men de kommer så småningom.

*kram*
//Y

7 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga och fina layouter som jag fått klappa på!! Jag tror du och jag får träffas några ggr om året och vara så där kreativa... eller ja... harkel... åtminstone du!!! ;)

KRAM

Anonym sa...

TAck för goa ord inne hos mig. Läste om ditt besök här på västkusten. Det är en härlig plats att bo på. . .Fina LO gör du med! =O)

Anonym sa...

Bilka underbara Lo's!! Du är så duktig =D

Kram!

Anonym sa...

Jättefina layouter!

Hoppas allt är bra!

KRAM

Anonym sa...

Vi kanske kan byta väder ett par dagar? Jag tar gärna regn eller lite mulet bara jag slipper värmen och solen ett tag åtminstonde ;P

Kram!

Anonym sa...

Jättefina los du gjort. Tack, för titen
Hälsningar
Landstoken Helena

Anonym sa...

Ooo! Jag missade din kommentar om pysselträffen! Tänk vad roligt det skulle vara!! Jag ska absolut försöka komma! Undrar hur långt det är dit? måste kolla...ja det är ju bara 35 mil typ så det är inte så jäkla långt ändå! Som sagt jag ska verkligen försöka =D

Kram