onsdag 2 juli 2008

Hemma igen

Vad säger man? Borta bra, men hemma bäst. Vi har haft en skön, kreativ och underbar semester på västkusten.

Det har inte varit det bästa vädret, men vi har tagit dagarna som de kom och bara umgåtts, pysslat, prommenerat, fotat och käkat god mat.

Vi har förstås varit på Liseberg en dag - tillsammans med hela världen kändes det som. Det var ungefär 30 minuters köande till vad man än ville åka. JAG ÅKTE BALDER - vilket är ett stort företag för en sån höna som mig. Jag blev utmanad av mina arbetskamrater - "du måste köpa bilden så vi kan se" - jag åkte snällt (läs skrikande)och när jag kom ner på backen igen med adrenalinet pumpande hade de tekniskt fel så inga bilder fanns att köpa. De får helt enkelt tro mig!!

Här kommer lite bilder från vår semester:



Tack snälla älskade Marie för att vi fått bo hos er under 10 sköna, lata och inspirerande dagar. Och tack Wille för att vi fick låna ditt rum - skönt att få det tillbaka va??
*kram*
//Y

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder =D Så söt hund!

Ha en härlig dag!
Kram!

Anonym sa...

Tack vännen för härliga dagar och sällskap. Jag hoppas att ni kommer snart igen!!!

KRAM

Ps. Ja Wille har sovit gott i sin säng, med pappan har svårt att sova utan Wille... hehe

Anonym sa...

Jag har en liten award till dej i min blogg =D

Kram