onsdag 23 juli 2008

En kul grej....

....hittade jag i Ulricas blog. Skicka ett SMS där det står "Vem är Ylwa Blomkvist?" till 118 100. Fast byt ut namnet till ditt eget.

Det gjorde jag och fick den här texten tillbaka:

"Ylwa Blomkvist är en sällsynt trevlig person som sprider mycket glädje omkring sig. Får du förmånen att lära känna hene så bör du ta den chansen. Skäm gärna bort henne med vänlighet och en och annan gåva, det uppskattar hon garanterat!"

Testa du oxå och skriv gärna en kommentar i min blogg.

*kram*
//Y

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det stämmer verkligen, som handen i handsken!!! :)

kram

Anonym sa...

Ja, den var rolig den där grejen :). Tänk vad roliga grejer man kan få veta om sig själv.

Kram

Anonym sa...

Haha jag vågar inte! Jag får väl tillbaka något som " Malin är en räbba som är lite tjock och pratar mycket ";P
Ha en härlig lördag!!

KraM!!

Anonym sa...

Jag gjorde den också. Himla kul grej!

Hoppas du har det bra!

Reprisfika snart kanske?!

KRAM