söndag 13 juli 2008

Kvällsprommenad

Anders och jag har varit ute och gått i Enköpings berömda parker. Det var helt vindstilla (nästan) och ljummet. Solen var på väg ner och det var en ljuvlig kväll. Den här gången hade jag kameran med mig, men det var INTE som den gången jag glömde kameran hemma.

Den här sista bilden dedicerar jag till Malin och Maja i Sundsvall.

Kvällen var alldeles underbar, dock blev ljuset lite för dåligt (läs ylwa för oerfaren fotograf) så det var bara att gå hem. Fler utflykter blir det.
*kram*
//Y

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder vännen!! Hoppas du får riktigt sköna sista dagar på semester. Tack också för mms:et och för att du delar med dig av dina utflykter!! ;)

KRAAAAM

~:Johanna:~ sa...

Jättefina bilder. Det är ju såå underbart bland ala småträdgårdarna.

Ha en bra dag i solen.

// Johanna

Anonym sa...

NÄmen har ni en Maja där oxå ;P Vilken söt! =) Underbara bilder!!!

Kram!

Annica H sa...

Superfina bilder! Och jag förstår att du dedikerar den sista till Malin! ;)