fredag 11 juli 2008

Mitt liv från A - Ö

Jag har hoppat på en utmaning på scrappiz som heter mitt liv från A - Ö. Man ska göra en LO för varje bokstav och beskriva ord - ett eller flera - som betyder ngt för dig. Jag har valt att göra mina LO i 8x8 och förmodligen i samma/liknande mall. Har sett att andra har andra format och idéer än jag, och man kan förstås göra hur man vill.

De ord jag har valt för A, är adresser - amma - apelsin - arbete, och jag har skrivit lite text för varje ord.

Vore kul om fler hoppar på utmaningen!

7 kommentarer:

Anonym sa...

VIlken rolig utmaning!! Å vilka härliga ord du valt att scrappa om!! =D
Tusen tack för dina ord inne hos mej! *glad*
trevlig helg =)
kram Petra

Anonym sa...

Väldigt mycket fint här att titta på och vilken kul idé, kanske man ska "haka" på? Tack för ditt fotsår i min blogg!

Anonym sa...

åh, den var supertjusig!!
aaa, jag har en av bombshell-setten, å dom er ju sååå snygga! men de känns lite svåra att använda på ett kort till nån man inte känner väldigt väl..
är ju så mkt lättare att göra kort till tjejer, bara ösa på med söta motiv å blommor å bling :)
kramkram

Anonym sa...

Åååå!! Jag glömde ju fråga om du skulle fara till sundsvall!!!? Säg att du inte har varit här!! *panik*
Kram

Anonym sa...

Låter som en rolig utmaning . Jätte härlig Lo ..

Jenny sa...

Tack för dina råd om crop-a-dilen. Det lutar åt den för tillfället. Som du sa kan an ju använda de gamla verktygen om det behöver göras något längre in på ett papper. Hoppas du har en skön sommar. Kram!

Michaela Lejonberg sa...

Vilken härlig utmaning! Den ska jag nog anta!!