söndag 27 juli 2008

Efter regnet

Jag och UllaBritt satt och tog en kall öl och åt lite gott på hamncafét i fredags. Kall och kall förresten - det var strykande åtgång på ölen denna varma dag så den var mer ljummen. Hon frågade om jag hade lust att följa med till Salafestivalen och kolla på BWO och Rydell och Quick.

Jag och M åkte ut till UB och K och fick gott att grilla....det blev förresten både förrätt, varmrätt och efterrätt. Åkte iväg till Sala och kom in precis lagom till The Poudles, som efter följdes av BWO och Rydell och Quick. Det som slog oss var att hela stället vimlade av tonåringar och att det inte fanns ngra i vår ålder. (Visste jag inte bättre skulle jag tro att Sala är en avskälpningsplats för avdankade ungar)Vi kom hem hela iallafall. Somnade kanske vid 3-snåret eller så (men vem har koll??)

Idag har vi suttit i Altuna i solen och bara njutit i väntan på att kunna bli körbar. Som en blixt från en klar himmel....hehe....började det regna och åska. Kamern var naturligtvis med och det blev lite sköna bilder.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken underbart fin bild!

Anonym sa...

Men.. var är alla bilderna ifrån kvällen i Sala, grillkvällen och ölkvällen med Ulla-Britt?

Dom vill JAG se i bloggen!!

KRAM

Caroline sa...

Hej! Vilken bild! Jag håller på med bokstaven G just nu... blev biten av det här hahaha. Ska bli kul att se ditt D

Sofie sa...

Ja, Sala *L*...är väl så att de som inte längre är ungdomar här har lätt för att se ner på sin egen stad kanske??? Vet inte, har inte varit på festivalen på flera år...lite synd att man inte utnyttjar det som händer i stan tycker jag.